Livet gjennom instagram

Categories Hverdags

Halve dagen idag har gått til å tenke på hva jeg skulle skrive her. Siden jeg har det minst spennende livet i Norge, så har jeg så lite å blogge om, haha. Livet mitt består av å sove, trene og jobbe. Er jo et helt normalt liv egentlig, men HERREGUD for et kjedelig liv. Jeg skulle ønske jeg var dødsrik, så kunne jeg bare ha reist verden rundt å virkelig fått levd livet. Jeg blir så misunnelig når jeg ser de menneske her i verden som har råd til å gjøre akkurat hva de vil. Jeg drømmer fortsatt om at det skal bli meg en dag, haha. Blir jeg noen gang rik trenger jeg ikke hus mer, for jeg kommer bare til å være på reisefot. Men fram til poenget med dette innlegget, så tenkte jeg å vise dere instagrammen min. Siden jeg ikke fant noe å blogge om, så bestemte jeg meg for å vise dere livet gjennom instagram, KJEMPE SPENNENDE !




På instagram legger jeg ut alt mulig. Det kan være alt fra hva jeg spiser til frokost til hva jeg har trent. Det er også en god del selfies, hehe. Så til dere som vil følge mitt alt for spennende liv, feel free. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *