Kan bli vandt til det

Categories Hverdags

Jeg har endelig klart å legge min gamle livsstil litt til siden, og begynt å klare å slappe litt mer av. Jeg kan ikke skjønne hvordan jeg har overlevd denne livsstilen jeg har hatt i et år nå. Jeg trente alt fra 6-7 ganger i uka, i tillegg gikk jeg masse cardio, ellers gjorde jeg noe. Jeg klarte ALDRI å slappe av, ikke en eneste dag. Jeg ble stresset visst jeg ikke hadde noe å gjøre en dag, og kunne bli helt fra meg for jeg ble så rastløs. Det virker heldigvis som den tiden har begynt å gi seg litt, og jeg har endelig skjønt hvor deilig og ikke minst viktig det er å få slappet litt av. Idag har dagen vært helt lik som alle andre dagene mine, jobb og trening. Jeg tok sol etter jobb idag til en liten forandring, da jeg er livredd for å bli bleik igjen etter syden. Det ble også en liten kveldstur idag, på grunn av at vi endelig har litt fint vær her i Trondheim. Ellers har dagen gått til å ligge i sengen å se på Orange is the new black. Jeg henger tydeligvis etter, fordi alle jeg har snakket med har tydeligvis sett serien. Siden jeg har vært den stressende personen jeg har vært, så har jeg aldri hatt “tid” til å se serie. Det er ikke før nå jeg har skjønt hvor utrolig gøy det er å se serie. Jeg har bare sett 3 serier, med denne på mine 20 år. Med mindre hotell cæsar og home and away teller. Så det sier jo faktisk litt om hvor mye jeg har hatet å ligge i sengen/sofaen å fulgt med på serier. Men når man først har kommet inn i det, så er det utrolig godt. Kunne faktisk ligget her en hel dag å bare sett serie. 


Slenger med et vakkert bilde av meg fra solariumet idag. Var i utrolig god kvalitet også som dere ser. 

1 kommentar

1 thought on “Kan bli vandt til det

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *