Helt utrolig

Categories Trening

Hei alle sammen ♥

Idag våknet vi opp til full sol og sommer her i Tromsø, som egentlig er helt utrolig. Jeg kan ikke huske sist jeg var på besøk her i Tromsø, og at det var så varmt. Tromsø er ikke akkurat kjent for sine fantastiske sommere, der det er super varmt. Før jeg flyttet fra Tromsø haglet det faktisk i juni, need no words. MEN Naturen her er jo helt utrolig, og det er skikkelig deilig å komme hit for å gå cardio. Der vi bor i Trondheim er det helt latterlige turmuligheter, så det er alltid en kamp om morgenen for å komme seg ut å gå. Mens her er det null problem, og jeg gleder meg til hver tur. 

Ellers idag har vi vært på trening, prøvde ut Stamina hot som ligger midt i Tromsø sentrum. Det var helt okei, men litt lite. Tror kanskje ikke jeg hadde valgt det treningssenteret visst jeg skulle ha flyttet hit. I skrivende stund venter jeg på grillmat, har bare spist frokost idag så kjenner jeg er skikkelig sulten nå. Da vi ikke har grill hjemme, er det skikkelig godt å komme hjem til mamma her vi kan grille hver eneste dag. Så resten av kvelden skal kun gå til avslapping og god mat

2 kommentarer

2 thoughts on “Helt utrolig

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *