Hvorfor ikke jukse litt?

Categories Skjønnet

Sponset innlegg//

 

Hei alle sammen

Det er vel ikke noe hemmelighet at vi jenter bruker mye tid på å stå foran speilet å sminke oss. Er det noe jeg virkelig misliker så er det mascara. Det tar utrolig lang tid, og jeg syntes ikke vippene mine blir fine. Uansett hvordan mascara jeg har brukt så har jeg alltid fått klumper, noe jeg så absolutt ikke syntes er fint. Det minner meg om 13års alderen der man skulle se ut som om man hadde falt ned i en bøtte med svart maling. Jeg hadde lenge tenkt å begynne med vippe extentions, men har alltid syntes at det har vært så dyrt, så har aldri tatt meg råd til det. Den ene gangen jeg valgte å bruke penger på det ble jeg skikkelig misfornøyd. Skikkelig skuffelse, og iallfall når det er så dyrt. Men til min lykke begynte søsteren til kjæresten min å sette på vipper. Jeg fikk mitt første sett i Januar, og var super fornøyd.

Jeg har satt på vipper siden,og kunne aldri tenkt meg å slutte. Det er så utrolig deilig å våkne opp å føle at man nesten er ferdig sminket. Fra å bruke 20 minutter på å sminke meg på morgenen, bruker jeg MAKS 10 minutter. Det fine er at hun nå skal starte salong her i Trondheim. Salongen heter Beauty stop, og du kan finne facebook siden HER. Det vil komme hjemmeside etterhvert, men foreløpig er det facebook alt av informasjon står. Gå gjerne inn å lik siden da det vil være konkurranser mot åpning, så det er bare å følge med! kanskje du er en heldig vinner av et gratis vippesett? Jeg anbefaler også å gå inn på instagram å like profilen der, BEAUTYSTOPTRONDHEIM. Der vil du også ha mulighet for å delta i konkurransene som kommer framover. Hun er utrolig god til å sette på vipper, og jeg garanterer et utrolig bra resultat. I tillegg er Beauty stop en av de billigste vippesalongene her i Trondheim. Her kan du spare opp til halv pris, så det kan virkelig lønne seg å bestille time. Så til alle dere som har valgt å ikke prøve vippe extension på grunn av alt for dyr pris !nå har dere virkelig en gylden mulighet!


Her er før og etter bilde. Utrolig fint,ikke sant? På det første bildet er det over 4 uker siden sist påfyll, og jeg har enda endel vipper igjen. Så vippene sitter utrolig godt på, så lenge du er flink til å ta vare på dem. Jeg skal ikke skryte på meg at jeg er en av de flinkeste, men likevel sitter de godt på meg.

 

1 kommentar

1 thought on “Hvorfor ikke jukse litt?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *