Når tiden ikke strekker til

Categories Hverdags

Hei alle sammen ♥

Herregud dagene går så fort, føler at jeg står opp for å så legge meg igjen. Føler at det er en dag mellom mandag og fredag, og at jeg har helg hele tiden. Men jeg skal ikke klage på den følelsen, for den er utrolig deilig. Men jeg føler at tiden bare flyr fra meg, og er det noe jeg ikke har tid til lengre så er det venner. Jeg føler at jeg nesten aldri ser vennene mine mer, noe som er utrolig kjedelig. Så de dagene jeg faktisk har tid, så er det utrolig godt å få litt tid med dem. Idag gikk dagen til å være med min kjære bestevenn. Fra å være sammen hver dag, til at hun så og si flyttet inn hos meg, til å ikke se hun hver dag lengre har vært en overgang. Uansett hvor lei jeg kan bli av å se trynet hennes, savner jeg hu når hu er borte. Så idag var det godt å få være sammen igjen. 

Ellers har dagen bare gått til trening og jobb. Jeg var ferdig på jobb klokken 4, og trening klokken 6. Så da har jeg HELE 4 timer igjen av dagen min før jeg skal legge meg, haha. Jeg ble nesten deprimert av å tenke på det, for det er ikke mye fritid. Men velkommen til voksenlivet er alt jeg har å si. Jeg kunne selvfølgelig lagt meg litt senere også, men jeg syntes det er godt å legge seg tidlig å være skikkelig uthvilt dagen etter. Så vi snakkes imorgen, for nå er det leggetid. 

1 kommentar

1 thought on “Når tiden ikke strekker til

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *