Så mange muligheter

Categories Hverdags

Hei alle sammen ♥

Da var det søndag igjen. Føler ikke det er lenge siden jeg skrev søndagsinnlegget, men det er faktisk en uke siden. Jeg syntes tiden går skremmende fort. Føler nesten jeg går glipp av livet, haha. Rart å si, men jeg gjør jo det samme hver eneste dag. Jeg jobber, trener og er med kjæresten og venner. Jeg har så lyst til å ha et liv der jeg bare kan reise masse å oppleve verden. Jeg blir så misunnelig på alle jeg ser på instagram som bare reiser jorda rundt, herregud for et liv de har. Det er rart å tenke på at personen bak instagram profilen kanskje var akkurat som oss. Jobbet hver eneste dag, og tjente penger på det. Men så var denne personen utrolig god til å ta bilder, eller var kjempe pen, kanskje hadde den personen et fint hus, et eller annet spennende med den personen som gjorde at mange mennesker ville følge med på hva han/hun gjør hver eneste dag. SÅ VIPS var det mange som ville sponse. Sponse med reiser, penger, klær, sminke, møbler osv. Så har det plutselig blitt en JOBB? Sosiale medier har gitt oss mennesker så utrolig mange fantastiske muligheter, det er faktisk helt sykt. Tenk at du kan tjene penger mens du reiser verden rundt. Du trenger kanskje ikke å kjøpe klær mer engang, for det er så mange som vil gi deg det. Jeg tar vel ikke helt feil når jeg går med den tanken at det er utrolig mange som ønsker seg et sånn liv. Jeg skal ikke legge skjul på at det hadde vært drømme livet, og ikke minst jobben. Men jeg har alltid trodd at man visst man virkelig vil det nok, og jobber for det. I tillegg til at du gir alt du har. Så vil du få det til en eller annen gang. Det kan ta kort tid, det kan ta lang tid. Men det vil skje, så lenge du vil det nok. 

Så det var mine visdomsord denne søndagen, haha. Ellers idag sov jeg lenge, noe som var utrolig godt. Har også blitt en rutine hver søndag å spise en skikkelig god søndagfrokost, og det ble det idag også. Det er så godt å ha en dag der man kan kose seg litt ekstra, og søndag er virkelig min slappe av, spise hva du vil, kose deg dag. Det er vel ikke noe hemmelighet at jeg er ekstremt rastløs, og klarte selvfølgelig ikke bare å ligge på sofaen idag. Derfor måtte jeg få med meg Gabriel på et utsiktspunkt her i Trondheim. Det er så utrolig fint der, og man kan se mye av byen derfra. 



Olajakke -bikbok, topp-bikbok, bukse – bikbok, sko – tomas. Haha, kjøper nesten bare klærna mine på bikbok som dere ser.

Nå skal resten av kvelden gå til blogging. Skal ut å ta litt bilder, finne nye ideer å skrive litt innlegg. Føler ikke at jeg har tid i ukedagene så søndagene min må virkelig utnyttes. Siden jeg ikke spiste noe godteri i går, skal jeg virkelig kose meg med godteri idag. Jeg har gått å tenkt på det godteriet hele uken, så er endelig dagen her, haha. Måtte faktisk bytte godteridag til søndag istedenfor lørdag. For visst jeg spiser godteri på lørdager MÅ jeg ha det på søndager også. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *