Pink coat

Categories Outfit

Hei alle sammen ♥

Da var det endelig lørdag, og jeg har FRI imorgen. Jeg gleder meg så utrolig mye til å sove lenge imorgen, kommer virkelig til å være helgens høydepunkt, haha. Jeg må si at overgangen fra skole til jobb har vært mer slitsomt enn jeg trodde det kom til å være. Er du alt for trøtt, sliten eller slapp når du går på skole kan du være borte. Selv om du selvfølgelig burde dra på skolen, så er fortsatt muligheten der. Det kan du ikke på en jobb. Ikke at dette var en hemmelighet, og ikke noe jeg ikke visste. Men det er nå jeg kjenner hvor luksus skole egentlig kan være, selv om jeg trives veldig med å jobbe. Så Idag startet dagen med jobb, utrolig sjokkerende, ikke sant? Det ble litt sen kveld på meg igår,  og med lite søvn i natt følte jeg meg som en zombie på morgenen idag. Men det er faktisk verre nå enn det var når jeg stod opp, for nå er jeg virkelig trøtt. MEN jeg skal ikke sove enda, for jeg vil få med meg litt av helgen jeg også. Jeg syntes det er utrolig godt å sitte våken på kveldene å se på tv og bare slappe av. Å den ene dagen i uka jeg endelig har tid til det, da er jeg alt for trøtt til å gjøre det. Idag har også jeg og kjæresten min planlagt å ha en kjærestekveld. Da vi begge er på jobb og skole til helt forskjellige tider er det vanskelig å få tid til hverandre. Vi ser nesten ikke hverandre lengre, og får ikke veldig mye tid sammen. Det er derfor viktig å huske å sette av litt tid til hverandre, så det var det denne lørdagen skulle gå til. Vet ikke hvor mye jeg bidrar akkurat nå som jeg har vært helt oppslukt i dataen i over en time nå. Stakkars Gabriel, har ventet i over en time på at vi skal lage taco, føler meg som en god kjæreste akkurat nå. Her går dataen over alt ♥♥ haha neida. 


Jakka er ikke min, stjelt den fra Rikke ♥♥ Tror den er fra Only? Bukse – bikbok, sko – bianco, genser – bikbok, skjerf – acne

Veske – Michael Kors 

God helg ♥

6 kommentarer

6 thoughts on “Pink coat

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *