Håper tiden går fort

Categories Hverdags

Hei alle sammen ♥

Da har jeg fått besøk av Julie, og nå sitter vi foran tven med en kopp kakao. Kjenner jeg liker denne tiden av året skikkelig godt. Er så koselig å sitte inne med tente lys, en kopp kakao, og et teppe. Er også så godt å sitte inne i en varm leilighet, nå som det begynner å bli litt kaldt ute. Dette året har vært litt annerledes fra andre år, for nå gleder jeg meg virkelig til vinteren. Jeg HATER egentlig vinteren, og alt som kommer med den. Jeg liker ikke snø, ikke kulde, ikke det å måtte skrape is av bilen, ikke is, ingenting rett og slett. Men nå gleder jeg meg skikkelig til vinter. Jeg gleder meg til snøen kommer, jeg gleder meg til å stå på ski ( som jeg er helt elendig til) og jeg gleder meg til alt det hyggelige vinteren har å by på. Desember er så koselig måned, og du får være masse sammen med de du bryr deg om. En annen grunn til at jeg gleder meg masse til vinteren er for at vi skal en liten gjeng på hyttetur til Sverige, vi har allerede funnet hvordan hytte vi skal være i. Alt jeg kan si at den er SUPER fin, og jeg gleder meg til å vise dere bilder. Men nå skal vi en tur på IKEA for min lille Julie har plutselig blitt voksen, og kjøpt seg leilighet.

Snakkes ♥

3 kommentarer

3 thoughts on “Håper tiden går fort

  1. Om du vil komme i form, så er langrenn enestående vinner av lår/ rumpe / kondis. GÅ FOR IT!

  2. Anonym:
    Takk for tipset 🙂
    Utrolig at du klarer å dømme gjennom disse bildene hva jeg må jobbe mer med når alt du ser er leggene mine. Men siden vi deler ut råd til hverandre så er det å følge med i engelsktimene super læring for å bli bedre i engelsk. GÅ for it !

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *