Min bestevenn

Categories Personlig


Tenkte jeg skulle vise dere noe av det som betyr mest for meg, min kjære hund. Jeg har vært så heldig å hatt min lille Celine i over 4 år. Da stemoren min fikk valper fikk jeg velge en av valpene som jeg skulle få. Når jeg skulle ta valget var bare valpene rundt 2 uker gamle, så de så jo helt like ut. Da jeg ikke kjente noen av valpene, eller visste hvordan de kom til å se ut, tok jeg den som lå i midten. Jeg skal være så ærlig å si at hun var ikke den peneste valpen i kullet, og hun er ikke spesielt pen nå heller. Det første folk sier når de møter Celine er ” ÅÅH så stygg/søt hund du har” haha. Men jeg er så utrolig glad for at det ble akkurat Celine, for en mer fantastisk hund enn dette kommer jeg aldri til å få igjen. Dette er en hund med en personlighet som få har, og jeg har aldri noen sinne møtt noen dyr med en så sterk personlighet. Denne lille divaen kan ikke ligge på gulvet, hun MÅ ligge i sofaen oppå en pute eller et teppe. Hun oppfører seg som et barn, får hun vondt må hun alltid komme i fanget for å få trøst. Hun sover kanskje 20 timer i døgnet, resten av de 4 timene går til mat og leke. Hun ble kjempe sjalu når jeg fikk meg kjæreste, og gikk imellom oss når vi kysset. Som dere sikkert skjønner er denne skapningen noe for seg selv. Men jeg er så utrolig glad for at akkurat hun ble min hund. Det kjipe med å få dyr, er jo at man blir så utrolig knyttet til dem. Å som alle vet så er jo ikke dyrene her for alltid, men jeg håper og tror at Celine har mange mange år igjen. Jeg leste faktisk at chihuahuaer kunne bli 18 år!?. Om det er sant så er det heldigvis mange år igjen. 

 

7 kommentarer

7 thoughts on “Min bestevenn

  1. Lille fine <3 Hun er fin 🙂 Tror jeg hadde blitt lei meg om noen skulle sagt stygge fine eller noe lignende til min hund, det er unødvendig å si i mine øyne, ikke alle tar det likedan. Man blir så utrolig glad i disse flotte skapningene, fordi de er så snille og gode! Fleste av de ihvertfall. Kjenner meg igjen i kjærligheten du har til din hund, fordi jeg har også 2 flotte dyr 🙂 1 katt og en hund.Min hund ble 14 år i år, og lurer virkelig på hvordan jeg skal takle det når sorgens tid kommer. Man må bare nyte tiden man har med de, så godt man kan 🙂 Ha en fortsatt fin kveld! 🙂

  2. Maria Stellander: Det er bare noe folk sier helt til de blir kjent med henne. Hun blir bare søtere og søtere jo mer man kjenner hu. Ja, det er helt utrolig hvor glad man blir i disse dyrene 🙂
    Ha en fin dag du også!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *