Uken som har vært.

Categories Hverdags

♥ Ukens motivasjon: Blogg.no faktisk. Den siste tiden har jeg syntes det har vært utrolig gøy å blogge, og har fått skikkelig motivasjon til å gjøre det så bra jeg bare kan. Lesertaller har steget ganske mye også, noe som er SYKT gøy. Tusen takk til alle som leser ♥

♥ Ukens kjiping: Ingenting kjipt som har skjedd denne uken, så skal ikke klage. Det eneste er vel formen jeg hadde på dagen idag etter en bytur igår, men det er vel egentlig noe jeg kan takke meg selv for. 

♥ Ukens høydepunkt: Bestilte meg masse fine klær fra Nelly, gleder meg skikkelig til å få pakken sånn at jeg kan vise dere. Jeg fikk også lønn på torsdagen, noe jeg virkelig trengte. Så hadde jeg også en skikkelig koselig kveld utpå byen med jentene igår ♥

♥ Ukens motivasjon: NY TRENINGSPLAN OG MATPLAN!! Dette trengte jeg virkelig, og jeg er super spent. Jeg har ikke gått på skikkelig diett siden mars, og gleder meg utrolig mye til å begynne på igjen. Kan ikke vente med å være ferdig på jobb imorgen å komme meg på trening å teste det ut. 

♥ Ukens film: Har ikke hatt noe tid til å se film denne uken. MEN jeg tenkte jeg skulle se en film nå, så visst noen har noen anbefalinger å kommed med på en bra film så rop ut!

♥ Ukens sang: Justin Bieber – what do you mean ♥ Sikkert ikke noe sjokk, hæ? haha. Jeg syntes bare Justin blir bedre og bedre for hvert år. 

♥ Ukens tanke: Penger. Jeg tuller ikke når jeg sier at hele denne uka har gått til å tenke på hvordan jeg kan bli rik, haha. Jeg har så utrolig lyst å ha masse penger, så jeg kan reise rundt å oppleve verden. Får jeg noen gang til det, så har jeg virkelig drømmelivet. 

Hvordan har din uke vært? ♥

1 kommentar

1 thought on “Uken som har vært.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *