Proteinfluff

Categories Mat

Hei alle sammen ♥

Igår prøvde jeg noe helt nytt, som jeg tenkte jeg skulle dele med dere. Har sett at utrolig mange andre har spist det, så tenkte at det var på tide å teste det ut. Jeg er syykt kresen når det kommer til mat, og jeg er utrolig skeptisk på å prøve noe nytt, haha. Men dette falt virkelig i smak. Det eneste jeg skal endre på neste gang jeg lager det er å bruke et annet proteinpulver, da det jeg bruker nå har veldig sterk smak. Derfor smakte det mer proteinpulver enn jordbær. Så et lite tips til dere før dere prøver det ut.

Det du trenger er

♥ Halvtinte bær ( jeg valgte å bruke jordbær)
♥ Proteinpulver 20g
♥ Valgfrie nøtter ( jeg brukte valnøtter) 

Så tar du de halvtine bærene i en blender sammen med proteinpulvert, deretter lar blenderen stå på til du ser at blandingen blir luftig. 

Så tar du de nøttene du har valgt, og bruker det som topping på fluffen din. Så er den FERDIG, så utrolig enkelt og greit. Jeg brukte kanskje 3 minutter på dette. 

//oppskriften har jeg fått fra Elitept

6 kommentarer

6 thoughts on “Proteinfluff

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *