Never let you go

Categories Hverdags

Hei alle sammen ♥

Idag stod jeg opp ekstra tidlig bare for å ha god tid før jobb, da jeg tenkte å ha god tid til å blogge, spise frokost, lage mat, gå ut med hunden og chille. Det eneste jeg har fått til å gjort hittil er å chille, haha. Jeg begynner på jobb om 50 minutter, og burde egentlig gjort alt annet enn å blogge nå. Men siden jeg ikke er hjemme før 9 ikveld, så måtte jeg prioritere å skrive et innlegg før jeg dro. Det var utrolig godt å stå opp tidlig, og ha tid til å bare ligge å slappe av i sengen. Har skjønt at dette er noe jeg må gjøre oftere. Selv om jeg kanskje tror det blir vanskelig da jeg er tidenes B-menneske ♥søvn♥. 

Never let you go – Zara larsson har gått på repeat hele morgenen, den er såå utrolig fin. Sangen kan du høre HER 
Men nå må jeg nesten løpe visst jeg skal rekke jobb, snakkes ♥

HUSK Å DELTA PÅ KONKURRANSEN, KONKURRANSEN FINNER DU HER

3 kommentarer

3 thoughts on “Never let you go

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *