SÅ FORNØYD

Categories Outfit

Hei alle sammen ♥

Er det bare jeg som føler at jeg står opp på mandag så legger meg igjen å våkner opp til fredag? Jeg syntes dagene og ukene går så utrolig fort, det er nesten skremmende. Jeg føler at jeg aldri er hjemme lengre, og at jeg aldri har tid til noe som helst. Klokka er nå 20.30, og jeg har ikke satt meg ned i sofaen før nå. Jeg var ferdig på jobb klokken 3, så var det 100 ting jeg skulle gjøre etter det. Jeg har funnet ut at jeg trenger 36 timer i døgnet visst jeg skal få det til å gå rundt, haha. Men fram til poenget med dette innlegget! jeg tenkte jeg skulle vise dere et av innkjøpene mine fra Nelly som jeg ble kjempe fornøyd med. 


DENNE JUMPSUITEN ♥ Elsker fargen, elsker fasongen, elsker stoffet og jeg elsker passformen. Jeg syntes alt med den var utrolig fint, så jeg er super fornøyd med kjøpet. Det som var så utrolig bra var at jeg betale kun 150kr, sykt billig! Så nå at prisen hadde gått opp 100kr, men det er så absolutt verdt det likevel. Du kan kjøpe den HER

7 kommentarer

7 thoughts on “SÅ FORNØYD

  1. Hei, jeg har et lite spørsmål.
    På storyen til Kevin så er det en video av at han tar deg på puppen. Syns du dette er greit? Kan du fortelle litt mere om det?
    Hva tenker du nå?
    Hva tenkte du da?
    Viste du at han la det ut?
    Var dere fulle osv…?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *