Trodde aldri jeg ville dra tilbake

Categories Hverdags



Da har jeg endelig fått slengt ræva mi ned i sofaen. Som jeg har nevnt tidligere så har jeg utrolig mye å gjøre hele tiden, så idag stod jeg opp klokken 8 for å dra til Sverige. Den ene tingen jeg syntes var SYKT positivt med å flytte til Trondheim var at jeg fortsatt kunne dra til Sverige for å handle billig mat og drikke. Jeg kommer ALDRI til å glemme min første sverigetur etter at jeg hadde flyttet til Trondheim. Jeg var klar for å bruke masse penger på shopping, godteri, questbar og drikke. Jeg gledet meg som en liten unge på julaften, og var selvfølgelig kjempe spent. Når vi kom fram til Storlien i Sverige så trodde jeg at venninna mi og kompisen min kødda. Vi kom fram til en liten COOP EXTRA butikk, midt ute i ødemarka, haha. Det var INGEN butikker i nærheten, og det så ut som at de hadde tatt meg med langt vekk for å dra på en hyttetur. 

Siden jeg ble så utrolig skuffa foreslo venninna mi at vi kunne kjøre til Åre, for der skulle det være SÅ mye bedre. Jeg skal innrømme at det var litt bedre der, men det var ikke noe å skryte av, haha. Det kan godt være jeg som hadde alt for store forhåpninger, og derfor ble skuffelesen så stor. Men så skal det også sies at jeg var vandt til Nordby senteret, som er KJEMPE stort med masse butikker. Men man blir vel vandt til alt, eller hva?Jeg har begynt å dra litt til Sverige, selvom jeg bestemte meg for å aldri dra dit igjen.  Jeg får jo trossalt billig pepsi max, så det er jo et stort pluss. Itillegg er det SUPER morsomt i Åre i skisesongen, da er det masse mennesker der, bra uteliv og utrolig fint.

Men nå skal jeg spise den utrolig kjipe diettmaten min, taco. Så vi snakkes, jeg håper dere får en fin helg

 

9 kommentarer

9 thoughts on “Trodde aldri jeg ville dra tilbake

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *