Du ser ut som en bitch

Categories Personlig

Jeg har fått høre en god del ganger av mine venner at de trodde jeg var en bitch før de ble kjent med meg. Jeg har aldri helt skjønt dette, for jeg føler ikke selv at jeg ser ut som en bitch, haha. Jeg kan kanskje se litt sur ut visst jeg ikke smiler, men det gjør vel alle? Men etter kjæresten min tok dette bildet av meg ( som jeg lovte meg selv aldri skulle ut på nettet) skjønte jeg hva folk mener. HERREGUD for et uttrykk, haha. Fra bilde å dømme ser det ut som jeg tror jeg er dronningen over Norge. Visst det virkelig er sånn her jeg ser ut til vanlig når jeg ikke smiler, må jeg virkelig begynne å smile hele tiden. Jeg har noen ganger merket at jeg har fått stygge blikk fra andre jenter, uten helt å skjønne hvorfor. Visst det er dette uttrykket jeg har gitt dem så kan jeg skjønne det, sorry girls. 

Men til mitt forsvar så er jeg ingen btich, jeg vil heller ikke være det. Utseendet jeg er født med kan jeg ikke gjøre noe med, så jeg får gå rundt resten av livet å se ut som en bitch. Gleder meg til jeg skal på eldrehjem, og hjelpepleierne krangler om hvem som skal gå inn til meg, haha. NEIDA, så ille er det forhåpentligvis ikke. Det var bare litt morsomt å se det selv, siden jeg aldri har skjønt hva vennene mine snakker om. Iallfall ikke siden jeg er utrolig utadvendt, og har veldig lett for å komme i kontakt med andre mennesker. Men men, det redder meg tydeligvis ikke. 

25 kommentarer

25 thoughts on “Du ser ut som en bitch

  1. Kjenner til det der selv! Noen har milde ansikter, noen har skarpere trekk, andre har rundere trekk osv. Jeg synes du ser helt nydelig ut! Tviler på at du er en bitch. Og hva er vel vitsen med å dømme noen før man blir kjent med personen uansett? God søndag VAKRE deg! <3

  2. Får høre at jeg å ser ut som ei bitch! :O 😛 ingenting er mer gøy når folk endrer det 😀
    Jeg har foresten linket deg fra bloggen min 😀

  3. Er nok ingen bitch jeg jeg! 😀 Kan jo selvsagt være ganske “ikke trivelig” til de som er “ikke trivelig” til meg, men er man snill så er jeg også veldig snill 😀

  4. Vlyso: Sånn tror jeg vi alle er 🙂 er ikke bare å være hyggelig mot noen som ikke er hyggelig tilbake. Selv om man gjerne skal heve seg over det så er det ikke bare bare alltid! haha

  5. Har fått høre det så mange ganger selv også, utrolig kjipt.
    Syns ikke du ser så sykt bitchy ut, ser mer ut som du er selvsikker :)!

  6. Haha, skjønner hva du mener! Har hørt såå mange ganger av venninnene mine at jeg ser så mye sint ut og bitchy, og blitt like overrasket hver gang fordi jeg har jo ikke vært sint i det hele tatt 🙂 Du er i allefall utrolig pen!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *