God morgen Norge

Categories Mat


Kan ikke skryte over at jeg hadde en så perfekt start på dagen idag, for ingenting gikk som planlagt. Idag var planen å stå opp klokken 8-9 sånn at jeg hadde god tid før jobb, men jeg våknet selvfølgelig ikke før klokken 10. Så tiden ble knapp, og alt er egentlig bare stressende nå, haha. Idag ble det en lettvindt frokost, i og med at jeg ikke har så god tid. Denne frokosten er enkel, men smaker UTROLIG godt. Ikke minst er det sunt, så det er jo vinn vinn. Så til alle mennesker som er like glad i å sove som meg, og gjerne har like dårlig tid på morgenen som meg så er DETTE den perfekte frokosten. Alt du trenger er to stk yoplait yoghurt i valgfri smak (jeg bruker vanilje), så er det bare å kutte opp litt jordbær så er frokosten klar. 


Ellers idag er jeg på jobb fram til klokka 8 ikveld, så er det rett på trening etter det. Så som dere kanskje skjønner så har jeg ikke så mye tid til bloggen idag, men jeg skal gjøre mitt aller beste. Etter idag har jeg heldigvis bare en arbeidsdag igjen før det er HELG, så da har jeg mye tid til bloggen. Jeg føler at denne uka har vært et evig stress, og at jeg ikke har fått til å levere så bra som jeg egentlig vil. Men jeg skal ta igjen det tapte i helgen, i promise !
Håper dere får en super dag ♥

#hverdag #blogg #høst #torsdag #mat #trening

19 kommentarer

19 thoughts on “God morgen Norge

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *