Var ikke så tynn som jeg trodde

Categories Hverdags


Hei alle flotte mennesker ♥ Idag startet jeg på jobb klokken halv 8, og etter en natt med skikkelig dårlig søvn følte jeg meg nesten fyllesyk i det jeg våknet. Bare tanken på trening idag fikk meg nesten til å spy, men etter at arbeidsdagen var over klarte jeg å presse den late ræva mi på trening. Det som er så deilig med å begynne halv 8, er at vi slutter klokken 3. Jeg føler at jeg fortsatt har mye igjen av dagen når vi slutter så tidlig. Nå er klokka bare 5, og jeg har hele dagen til å gjøre akkurat det jeg vil. Så nå sitter jeg godt plassert i senga med pcen på fanget, herlig eller hva? Det eneste problemet er at jeg har hatt skikkelig magesmerter idag, og jeg klarer ikke å finne ut hva det kan være. Når det kommer til smerter, så føler jeg meg fortsatt som en liten jente, for jeg takler IKKE å ha vondt. Jeg begynner faktisk å GRÅTE av å ta stikk i fingeren, og det tar laaang tid før legen får satt dette stikket. Jeg må tenke gjennom det 10 ganger, før jeg må forberede meg, for å så ha følt meg klar 100 ganger men feiga ut i det aller siste sekundet. Så dette var en liten, og ikke minst klein funfact om meg. 

Ellers har jeg ENDELIG fått meg til å kjøpe hele ullundertøysettet til Kari Traa, og jeg kan ikke si annet enn at jeg er storfornøyd. Jeg kjøpte kun overdelen ifjor da vi skulle til Åre ( et skisted i Sverige) å jeg måtte ha noe som tilhørte skiverden for å passe inn med resten av gjengen. På mine 20 år på denne jorda, prøvde jeg slalomski for første gang ifjor, haha. Jeg har alltid trodd at jeg har hatet å gå på ski, men slalom var jo utrolig morsomt. Det var så morsomt at jeg faktisk skal kjøpe meg slalom utstyr i år. Snart er det meg dere ser på NM i slalom, knuser alt og alle hehee. Jeg må ærlig innrømme at jeg skulle kanskje hørt på de som har fortalt meg ” Kari Traa er små på str, det å gå opp en str kan være lurt” I tilegg er det akkurat dette jeg forteller kundene våre også, men tror dere at jeg klarer å høre på det selv? Jeg var HELT sikker på at bukse i str S kom til å passe meg helt perfekt, men det gjorde den da ikke. Det var en kamp å få den på, samtidig som den er veldig kort som dere sikkert ser på bilde. Så et lite tips til mine kjære lesere, prøv før du kjøper! 

( Bare så det er sagt så mener jeg ikke at jeg er feit, eller at man er feit for at man ikke bruker str S. Jeg glemte at vi har disse perfeksjonistene som leter etter feil hos andre, så jeg må vel skrive dette for at folk ikke skal misforstå)

 

#blogg #hverdag #trening #tirsdag #høst

22 kommentarer

22 thoughts on “Var ikke så tynn som jeg trodde

  1. Det er veldig mange plagg som er små i str vel og merke. Veldig irriterende til tider.
    Utrolig fint sett du valgte. Du kler virkelig disse fargene.

  2. Så fine bilder av deg <3
    Ja, mange merker som faktisk er små i størrelsen noe som gjør at man nesten får angst når man ikke får det på seg. Men ingen krise når man kan gå opp en størrelse, så farlig er det jo ikke ^^,

  3. Så kjedelig at den ikke passet perfekt. Må si jeg kjenner meg såå igjen. Jeg tar meg sjelden tid til å prøve før jeg kjøper og da er det ikke alltid størrelsen stemmer gitt 🙂 NYT kvelden, fine deg!

  4. Heihei! For ein fin blogg du har! I det siste har jeg tenkt på å starte ein chatte-gruppe med noen bloggere for å dele ideer om blogginnlegg, overskrifter, tips, osv. Viss du har lyst å bli med, tenkte jeg å ha chatte-gruppa på kik (Brukernavn: bjerkreimsjenta) eller messenger(Brukernavn: hedda stokkeland).

  5. Det så kjempe deilig ut! Kanskje det er noe jeg skal ønske meg til jul?
    Det er ikke det eneste merket som er små i str. Hm f.eks. jeg syns de har bher som er forferdelig små i str O.o
    – Bella

  6. Så vakker du er:) Og jeg elsker Kari Traa-settene og har så lyst på et selv, men uansett om dehadde vært store i str, tar det nok en tid før jeg får presset mitt veldige legeme ned i et slikt sett;p Men jeg har jo noe å se frem til da;D Og det er ALLTID noen som på død og liv skal misforstå alt – er en smule slitsomt, ja.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *