Fra horete til bestemor

Categories Outfit

Føler meg som tidenes bestemor som skal sitte inne ikveld, men sånn ble det i år. Hadde det ikke vært for hjemmekveld som resten av pensjonistgjengen, hadde det vel vært et horete antrekk som stod for tur. Jeg vet ikke når halloween ble en dag for å kle seg så horete som man bare skulle ønske, men det har det blitt. Vi går fra å være små barn som kler oss ut som Minnie mus og Spiderman, til å kle oss ut som sexy politi eller sykepleier der kløfta tar all oppmerksomheten. Er du veldig heldig så kan det være at du kan få et glimt av nippelen vår, i det puppene holder på å falle ut. Jeg må le litt av denne tradisjonen, men jeg er jo en del av den jeg også. Egentlig syntes jeg det er mye kulere å sminke seg skikkelig til, og virkelig se skummel ut. Men da jeg ikke kan sminke meg sånn, og sikkert ikke kommer til å føle meg helt 100% har det aldri vært et alternativ. Jeg og bestevenninna mi holdt faktisk på å bestille oss TELETUBBIES kostyme i år, hahaa. Jeg angrer utrolig masse på at vi ikke gjorde det, men får ta det igjen til neste år. 

Hva syntes dere om kveldens utkledning? 

Nå skal jeg og Gabriel kose oss med biff til middag, etterfulgt av fruktsalat til dessert. Skal også prøve å få med Gabriel på en skrekkfilm, da jeg også vil ha litt halloween følelse. Denne gutten hater skrekkfilm over alt, og jeg tror kanskje jeg klarte å tvinge han med en gang på kino for å se Anabelle. Ellers har han stått på sitt, og nekter å se det. Herlig å være sammen med en skikkelig pyse, eller hva? haha neida . Kos dere masse ikveld♥ om dere skal ut eller om dere skal være like kjedelig som meg. 

 

#blogg #høst #helg #lørdag #halloween

23 kommentarer

23 thoughts on “Fra horete til bestemor

  1. Det er helt sykt hvor vi faktisk tar veien! Jeg kledde meg som vampyr i en kjole jeg brukte på julaften i fjor fra Nelly, så jeg kledde meg heldigvis ikke så horete! 🙂

  2. Skal ha en like “kjedelig” kveld som deg, men med grøsser-maraton fra og med klokken 22 og kanskje helt frem til ja…. morgenkvisten 😛
    Da skal vi spise tapas, en grøssende ostekake, godterier og Grans halloween brus 😀 😀 Håper du får se en grøsser i kveld 😉
    Kos deg masse og antrekket ditt for kvelden likner veldig på mitt, akkurat sånn det skal være for en koselig kveld i sofaen med verdens beste halvdel <3

  3. Ble litt inspirert av det du skrev, så linket til deg i blogginnlegget mitt.. 🙂
    Men kunne ikke sagt meg mer enig:)
    Her er guttungen i seng, og eg har funne snopeskåla og koser meg med “pensjonist-tv” som eg kaller det 🙂

  4. Hehe, jeg tenker det at folk kler seg nu opp som de vil, det får være opptil de om de ønsker å se horete ut eller ikke ;p De fleste i Amerika kler seg jo også ganske sexy ut på Halloween så er ikke en overaskelse at det har kommet hit og ;p
    Du kunne jo bare vært pink panter i år da siden du var så godt i gang 😀

  5. Er koselig å bare være hjemme også noen ganger da:)
    Merker her i USA at det er veldig mye sånn horete kledninger på Halloween, var noen av dem på skolen på fredag.. haha.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *