I alt for store klær

Categories Hverdags


Klokka er kvart over 3, og jeg har ikke fått til noe annet enn å dusje og spise frokost. Jeg vet ikke hvor godt jeg har av disse fridagene, for dagene mine går ikke akkurat til noe fornuftig. Jeg skjønte at kroppen var sliten da jeg ikke klarte å komme meg opp av senga før klokken 1, haha. Jeg har sagt det før å jeg sier det igjen, jeg HATER å sløse bort dagene mine. Likevel klarer jeg ikke å komme meg opp av sengen. Jeg blir veldig glad visst noen kan komme med take away til meg, gjerne Indisk med MASSE nan brød. Jeg vil gjerne ha en stor godtepose også, jeg er VELDIG glad i candyking sine sure gule lepper. Jeg vet ikke hva de egentlig heter, men jeg regner med at navnet forklarer alt. Den personen som ordnet dette skal få en stor klem, regner med at det var akkurat det dere ønsket. FØRSTE MANN TIL MØLLA!


Nå skal resten av ettermiddagen gå til å slappe av i min alt for store genser. Det finnes ikke noe bedre enn å ligge på sofaen i store klær, og se på en good film. Jeg er så heldig å ha fått en mor som er kjempe god til å strikke, og da blir jeg heldig eier av Dorthe gensere ♥ Jeg skal også få rævva mi på trening idag, noe som egentlig virker helt umulig akkurat nå, men det SKAL gå. Jeg får håpe humøret blir bedre etter en god treningsøkt også, haha! Stakkars Gabriel som måtte være fotograf istad til tidenes heks, for mer misfornøyd og sur kunne jeg sikkert ikke vært. Men ellers håper jeg dere får en super helg ♥ 

#blogg #helg #lørdag #høst #trening

13 kommentarer

13 thoughts on “I alt for store klær

  1. Høres ut som en herlig dag! Skulle gjerne ha kommet med mat og godterier, men bor for langt unna 😛
    Nydelige bilder av deg <3
    Ønsker deg en avslappende lørdag!

  2. Store klær er det beste som finnes – går ut fra at du er ferdig med å trene, og er sprudlende glad nå 😉 Ha en flott kveld 🙂

  3. Det er så digg å sitte å kose seg i baggy klær 😀 Beste jeg vet er å bare sitte i undertøyet og en stoor genser 🙂 Så veldig digg ut den genseren 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *