Jeg liker rumpe best

Categories Personlig


Igår tok Julie dette bildet av meg, da jeg hadde lyst til å prøve å få til et kult bilde. Når jeg skulle se gjennom bildene så ble jeg påminnet det igjen, min flat ass. Det er ikke noe som irriterer meg mer enn den flate rumpa mi, hahha. Det som er mest irriterende at jeg trener rumpe så ofte, og jeg gjør virkelig alt for å få en større rumpe. Likevel vil ikke rumpa vokse, for jeg har arva de verste genene jeg kunne få. Av alle de positive tingene jeg kunne fått fra pappa, så var det selvfølgelig rumpa hans jeg måtte arve. Pappa hadde innover rygg og rumpe, og jeg var den heldige arvingen. Det morsomme er jo at hver gang du spør en gutt om de liker “pupper eller rumpe best” så får du så og si ALLTID høre ” Jeg liker rumpe best”. Hadde det ikke vært for at jeg har kjæreste så hadde jeg vel ikke hatt noe sjanse, haha neida. Når Julie skulle ta bildet av meg igår så sa hun først ” HAHA, det ser ut som du har skikkelig flat rumpe i shortsen der” Så som dere skjønner så er Julie med på å styrke selvtilitten min, haha. NEIDA, nok rumpe snakk nå.  Have a nice day ♥

#blogg #hverdag #høst #tirsdag #trening

19 kommentarer

19 thoughts on “Jeg liker rumpe best

  1. I feel you! Rompa mi har bare litt flesk helt innerst på rompeballene.. Dritt ;p Men nå er min større og flatere da, haha! Får trene den mens jeg går den på kiloene 😉
    Ha en NYDELIG dag!

  2. flott på din egen måte! men skjønner frustrasjonen når du trener et område og aldri føler at resultatene kommer.. men det er da man ikke skal gi opp!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *