Hvor er motivasjonen?

Categories Hverdags


Good morgen alle sammen ♥ eller vi kan vel ikke fortsatt kalle det morgen? haha. Jeg våknet klokken 11, men jeg ligger enda i senga. Jeg syntes dager som dette er helt fantastisk, og jeg kunne virkelig levd sånn her hver eneste dag. Du har ingenting som venter på deg, så du gjør akkurat det du vil. Jeg vet kanskje ikke om jeg ville hatt et liv uten noe som helst jobb, for HERREGUD for et kjedelig liv. Men jeg hadde ikke hatt noe imot å være min egen sjef, og bestemme min egen hverdag. Det var så utrolig deilig å våkne å vite at jeg ikke måtte stresse meg opp for å rekke 100 ting. Det eneste som står på planen idag er å trene, og kanskje en liten bytur. Jeg har litt lyst å fornye vintergarderoben min, da jeg kun har sommerklær for øyeblikket. Vet ikke helt hva jeg syntes om å gå kledd i magetopper på vinterstid, haha. 


Jeg kjenner jeg trenger litt motivasjon for å komme meg opp av sengen, haha. Det eneste jeg vil gjøre i hele dag er å ligge i sengen å se på netflix, hvor digg hadde ikke det vært? Men så streng som jeg er mot meg selv er det faktisk helt uaktuelt å bruke en hel dag på å ligge i sengen. Det føler jeg virkelig er å sløse bort dagen sin, og det er uaktuelt. Selv om trening er noe av det beste jeg vet, så er det dager jeg sliter med å finne motivasjon. Jeg har faktisk ikke hatt mer enn 3 dager sammenlangt treningsfri på over 1 år nå,så det sier vel sitt. Jeg tror kroppen noen gang har godt av å få slappe av litt, men jeg får det ikke til. Jeg kan bestemme meg for at denne uken skal jeg la kroppen få hvile, så er jeg på trening 2 timer etterpå, haha. Trening gir meg en så god følelse, og det er nesten som en avhengighet. Nei, nå får det vel være nok snakk om trening. Håper dere får en super lørdag ♥

#blogg #helg #høst #november #lørdag 

5 kommentarer

5 thoughts on “Hvor er motivasjonen?

  1. Jeg har mange slike dager, og alt jeg lengter etter er og må stå opp til jobb, og det og ha dagene fylt med noe, for GUD det er kjedelig i lengden! hahha, ha en fin kveld 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *