Jeg siktet på topplisten

Categories Blogg

Hahah igår fant jeg fram min gamle pc, og der hadde jeg en mappe som het “blogg”. Jeg hadde en blogg før denne som het “sofieeec.blogg.no”, som jeg endte opp med å slette til slutt for jeg syntes det ble for flaut haha. Det morsomme var at når jeg startet denne bloggen fikk jeg kommentarer om at de hadde fulgt med på gamle bloggen, og var glad for at jeg hadde startet en ny en. Såå utrolig koselig å høre ♥ Men når jeg fant disse gamle bildene, så syntes jeg det var VELDIG rart at jeg ikke kom på topplisten. Jeg var kjempe flink med mote, sminke, jeg festet mye og jeg var sikkert kjempe god til å skrive også. Vi kan vel si at ingenting av dette stemte, uten om festingen. Når vi var 15-16år festet vi utrolig mye, det er den perioden i livet mitt jeg har festet mest. Det var ALLTID noe som skjedde, og det var alltid noen som hadde fest hjemme. Hvor ble det av ? Det er ingen som har fest hjemme lengre, og vi er nesten aldri ute mer heller haha. 



HAHAH. Vi hadde OFTE photoshoot på stranden, og her har dere resultatet. Som dere ser var jeg plukket rett ut av et motemagasin. Legg merke til den flotte bhen og den knall rosa toppen. Se også hvordan jeg redigerte bildene mine. Dere alle skjønner vel at de hvite tenna er ekte? IKKE MINST, hvorfor laget jeg ikke et innlegg om hvordan dere kunne få de perfekte bryna? Dette var virkelig min beste brynperiode, haha. Hvor lang tror dere bryna er? Heldig om jeg kan si så mye som 1cm kanskje.



Her har dere festperioden vår, hva syntes dere om outfiten min på siste bildet? Jeg tror nok Jan-Thomas ville gitt antrekket min en klar sekser, hadde lett slått Marna på den 2ern hu fikk. Jeg tror jeg også hadde fått et bonuspoeng på sminken min, iallfall på de første bildet der alt du kan se er rush. Øyenskygge må man også ha, bedre med litt for mye enn litt for lite ikke sant?


Jeg tok også ofte sånne her bilder, rett og slett for at jeg syntes jeg var kjempe søt. Vet ikke hvor søtt jeg syntes det er nå lengre. Men det er morsomt å se tilbake på sånne tider, for det er utrolig gøy å se hvor mye man faktisk har forandret seg på årene som har gått. Jeg husker at når jeg var 15 år, tenkte jeg ofte på hvordan jeg kom til å se ut som 20åring, og jeg var kjempe redd for at jeg ikke skulle være fornøyd. Vi kan vel heller si at jeg er mer fornøyd med utseendet mitt, sminken min og klærna mine nå enn for 5 år siden. Men det er vel sånn det skal være, ikke sant? Tror ikke jeg er alene om å hatt sånne perioder i livet. Litt kjipt at jeg måtte lage en blogg i denne perioden, haha. 

 

25 kommentarer

25 thoughts on “Jeg siktet på topplisten

  1. Syntes det var kjempe søte bilder jeg <3 Men er nok godt at vi alle forandrer oss litt fra da vi var 15 år, eller hva? Jeg er i alle fall glad for det 🙂
    Ha en god dag, fine deg!

  2. Hahaha, alltid gøy og finne frem en gammel pc og gamle bilder, og jeg kan lett si, at jeg kjente deg så å si ikke igjen på bildene over her!! For en forandring, men ja, den har nok vært positiv O:)

  3. Hei,fine bilder, eg og mimret her eg dag, så eg begynte å blogge i 2009, men ikke vert så masse på, i perioder 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *