Just my luck

Categories Hverdags


Haha herregud for en dag jeg har hatt, det må jeg virkelig si. Jeg har noen perioder der jeg sliter skikkelig med å sove, og jeg tror jeg begynner å gå inn i en sånn periode igjen. Det passer jo selvfølgelig kjempe bra å ha slike netter når man skal opp klokken 6, ikke sant? Sist jeg så på klokken var den 05.45, så jeg fikk meg ca 15-10 minutter med søvn. Dere kan tro denne dagen har vært en utfordring å komme seg igjennom, haha. Ikke nok med lite søvn, og en kamp om å holde seg våken så klarte jeg å KNUSE telefonen min også. Heldigvis for meg har jeg forsikring på telefonen, så jeg har vel ny om noen uker.FORHÅPENTLIGVIS. Virka ikke som hun fra gjensidige hadde lyst å hjelpe meg, da hun avslutta samtalen med med ” Det tar forresten 1-2 virkedager før du får svar av oss. visst vi gir deg en ny en da” haha ouch, den svei. Så som dere sikkert skjønner har ikke dette vært drømmedagen, men det er ingen grunn til å holde humøret nede. Nå skal jeg bare få meg noen timer på øyet, så er jeg vel så god som ny når jeg våkner.


Her ser dere resultatet av å ha mistet telefonen i bakken, hva syntes dere? Det som er mest irriterende er at jeg har tenkt såå lenge nå at jeg må kjøpe meg skjermbeskytter, men jeg har aldri orket. Hadde jeg bare fått den late ræva mi ut av sofaen for noen dager siden, ville dette aldri skjedd. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre uten min bestevenn i noen uker nå 🙁 haha

 

14 kommentarer

14 thoughts on “Just my luck

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *