VIDEOBLOGG – HÅRPRODUKTER

Categories Sponset

Jeg har faktisk ikke ord på hvor lenge jeg har holdt på å spille inn denne videobloggen. Jeg er ganske sliten i dag, så jeg valgte kanskje ikke helt rette dagen. Jeg ble sikkert forstyrra av hver minste ting, og PLUTSELIG klarte jeg heller ikke å si noe som helst haha. Min kjære lille hund klarte å ta oppmerksomheten min hele tiden, noe som dere ser i videoen også haha. Ellers håper jeg dere blir fornøyd med en helt ærlig og uredigert videblogg. Linker til produktene finner dere lengre ned i innlegget! Håper dere liker videoen, ha en fin kveld ♥

PRODUKTENE ♥

ACTYVA VOLUME E CORPOSITA// Shampo for fint hår. Tilfører volum, letthet, vitalitet og en mild ren duft. Fri for SLS og SLES.
Finnes i ny parabenfri versjon. Måtte spørre Lillian ( hun jeg har fått produktene av) om jeg var helt på bærtur som snakket om at håret mitt ikke var tørt lengre etter å brukt disse produktene, da jeg så at det ikke sto noe om tørrhet på beskrivelsen. Hun fortalte at Actyva seiren er veldig fuktighetsgivende. Så det var utrolig morsomt å se at jeg merkekt det uten at det var noe som ble nevnt på beskrivelsen. 
ACTYVA VOLUM E CORPOSITA// Balsam for fint hår. Tilfører fylde og glans uten å tynge håret.
Gir håret volum og hjelper til med å bevare volum over tid. Håret får en mild ren duft.


SALTY MIST// Saltvannspray som tilfører volum, støtte pg en matt finish. 
COLORE BRILLANTE// Leave-in behandling for farget hår. Gir håret kambarhet, glans og mykhet.
Beskytter hårfargen og tilfører håret en mild duft.


HAIR MANYA DREAMFIX XXS//Profesjonell hårspray med ekstra godt hold. Gir langtidsvarene godt hold til alle hårtyper og tilfører volum.
BATISTE DRY SHAMPOO//Denne tørrshampooen fjerner effektivt overflødig olje og talg i hår og hodebunn. Håret vil føles friskt og se renere ut.Den lille størrelsen gjør at den passer perfekt i vesken, slik at du kan bruke den hvor enn du er. Link HER

Alle produktene fra Kemon Norge kan dere finne HER

 

 

 

//SPONSET

11 kommentarer

11 thoughts on “VIDEOBLOGG – HÅRPRODUKTER

  1. Så utrolig skjønn du er 🙂 Kjenner til den følelsen selv, har en sånn dag idag jeg også 🙂 Å jeg prøver alt for å klare å konsentrere meg om å lage et bra innlegg, men får det ikke til idag 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *