Krangler over billige truser

Categories Hverdags


ENDELIG fredag, herreguud så deilig. Denne helgen skal virkelig nytes, som de andre helgene mine også hehe. Etter to dager med alkohol forrige helg kjenner jeg at jeg ikke orker det denne helgen, og skal kun ligge på sofaen å spise mat. Jeg føler meg som en gammel dame, av og til lurer jeg på om jeg har fylt 70 eller ikke. Jeg som gledet meg sånn til å bli 20 år, for det kom til å bli HELT SYKT!! Jeg festa mer når jeg var 15 år, enn hva jeg gjør nå. MEN Jeg bare lurer på en ting, er jeg virkelig den eneste som ikke løper rundt på kjøpesenter for øyeblikket? Skal jeg være ærlig så syntes jeg hele greia er oppskryt, og mennesker tar VIRKELIG av. Jeg har fått snaps av kaoset idag, og jeg skjønner virkelig ikke at folk gidder. Du finner ikke parkering, du blir dyttet rundt, det er lange køer og MASSE mennesker. Jeg så til og med en overskrift om at det hadde vært krangling over noen billige truser, hæ?


Jeg kan forstå hvorfor det er så morsomt med masse salg, for det er jo alltid gøy. MEN jeg tror nok at jeg hadde holdt meg til nettshopping for jeg hadde aldri orket det stresset med kjøpesenter. Jeg syntes det er slitsomt å gå på kjøpesenter på lørdager, så dere kan jo tenke dere haha. Jeg håper i alle fall alle dere shoppeglade mennesker fant mye fint, og at turen til helvete var verdt det. Haha neida, HA EN FIN HELG ♥

15 kommentarer

15 thoughts on “Krangler over billige truser

  1. Du er ikke den eneste! Jeg tar avstand fra kjøpesenteret på dager som dette, og nyter heller dagen med litt nettshopping 🙂 Like mye salg og fine ting der, også slipper jeg å stå i lange køer 😀
    klem

  2. carrro: Sååå enig med deg 🙂 men skjønner jo likevel at folk vi dra å se i butikkene, man kan jo alltids finne noen kupp! Men vet ikke helt om det er verdt det på en sånn her dag uansett 🙂

  3. Så nydelig du er!
    Jeg tar selv avstand fra slike dager som i dag. Blir rett og slett bare stresset om jeg er på kjøpesenteret når det er så mange folk! Foretrekker å gå når det er litt roligere!

  4. Jeg var ikke ute idag, hadde veldig lyst men orker faktisk ikke så mye folk 🙂 Gruer meg nok til shopping med bestemor i morgen liksom, hater å gå på sentret på lørdager 🙂 hehe Men blir nok koselig 🙂 Håper du får en super fin helg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *