Six pack eller godteri?

Categories Trening


For meg er klokka 09.00, og det føles som dagen nettopp har startet. Jeg har ikke gjort noe fornuftig idag, det eneste jeg har fått til er å ligge på sofaen å se på pantelånerne i detroit, syykt spennende dag. Men herregud så deilig det er med sånne dager, når du ikke har noen som helst planer. Jeg tar meg utrolig god tid på sånne dager, haha. Skulle egentlig vært på trening til 1, og jeg sitter enda her å er nesten klar. Idag har jeg bestemt meg for å ha godtestopp fram til jul. Ikke fordi godteri kan gjøre meg feit, som dere vet så syntes jeg det er helt latterlig å skulle kutte ut lørdagsgodteriet sitt når man ikke har noen konkrete mål man skal nå. Så jeg er ikke hysterisk for at jeg skal legge på meg, men det hindrer meg i å nå den vekta jeg vil ligge på fram mot jul. Jeg skal uansett spise 10 kilo med godteri i jula, så jeg klarer meg vel fint i 3 uker uten godteri. Jeg er dessverre alt for glad i godteri, og et liv uten godteri er faktisk et liv uten mening. Jeg klarer ikke å kontrollere meg når det kommer til godteri, så det er bedre å kutte det ut en liten periode til jeg når den vekta jeg ønsker. Skulle ønske jeg hadde så høy forbrenning at jeg kunne spise det til både frokost, middag og lunsj♥  Jeg må rett og slett velge mellom six pack og godteri, og denne gangen går jeg for six pack. For en liten periode i alle fall, haha. 


Vurderte nesten å sende inn disse bildene til et modellbyrå, tror jeg hadde hatt stor sjanse.

9 kommentarer

9 thoughts on “Six pack eller godteri?

  1. Hehe! Kjenner meg igjen her 😛 Ikke lett å holde seg unna! Men er jo lurt å ta noen perioder med pauser innimellom så det ikke går helt over styr 😛 Ha en fin lørdag 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *