Nå sier jeg god natt

Categories Sponset


Hei mine kjære lesere♥ Jeg kan vel si det sånn at jeg har hatt en tøff dag hittil uten noe som helst søvn. Det er så utrolig irriterende at jeg har noen netter der jeg absolutt ikke får til å sove, uansett hva jeg gjør. Jeg har egentlig ikke tid til å legge meg nå,men skal jeg overleve dagen må jeg nesten få noen timer på øyet. Det er bare 5 timer til jeg skal bli sminket, før jeg så skal på et arragment på Clarion Hotell her i Trondheim. Det er ” Give a job kick-off event” som går ut på å hjelpe flyktninger som kommer til Norge ut i jobb. Du kan lese mer om arragmentet HER, der du kan bestille billetter også. Jeg håper så mange som mulig kommer, da det virkelig går til en god sak. Jeg håper jeg ser dere der, det hadde vært utrolig koselig! Det starter klokken 18.00 og varer fram til 20.00. Det serveres både mat og drikke, og det vil komme arister dit. Blant annet CHAND♥ Syntes han er såå flink, og han har så mange fine sanger. Gleder meg virkelig til å høre han live. Men nå må jeg nesten sove litt, vi snakkes !

10 kommentarer

10 thoughts on “Nå sier jeg god natt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *