Jeg vil ikke vise meg

Categories Hverdags


Idag er en sånn dag der du kan prøve å være så pen du bare vil men det går ikke. Håret står til alle kanter, sminken vil ikke ligge som den skal, og du orker ikke å kle på deg fine klær. Jeg er heldigvis ikke dårlig etter gårsdagens festligheter, så det er jo bra. Men likevel føler jeg for å bare ligge på sofaen i dag, men det går jo selvfølgelig ikke. Jeg må trene å pakke inn julegaver. Jeg kom plutselig på at jeg har julegaver jeg må sende, og det må jeg vel gjøre snart? Hører hver eneste jul at man må være tidlig ute med å sende pakker, for å være sikker på at de kommer fram til julaften. Jeg har sikkert utsatt dette nå i flere uker, for jeg syntes det er så utrolig kjedelig å pakke julegaver haha. Men nå skal jeg ligge litt på sofaen før jeg skal ut å gå meg en lang tur, så skal jeg komme meg på trening. Ha en fin dag alle sammen ♥

14 kommentarer

14 thoughts on “Jeg vil ikke vise meg

  1. Kjedelig når du har sånne dager, men helt ærlig så syns jeg bildene i innlegget er veldig naturlig og fine 😉

  2. Jeg hater å ha sånne dager, har hatt den samme dagen idag. Så jeg ga opp sminken og bare lot meg selv være sminke fri idag 🙂 Håper du har hatt en fin dag tross alt 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *