2016, please be good

Categories Reise


Jeg kan bare si med engang at 2016 kommer til å bli et magisk år. Etter et alt for kjedelig år, kjenner jeg at jeg må gjøre noe med det. Jeg har et lite problem når det kommer til penger, og det er det at jeg føler at jeg aldri kan få nok. Derfor jobber jeg 24/7, noe som gjør at jeg aldri har tid til noe annet. Derfor har jeg bestemt meg for at 2016 skal bli mitt reise år, og det er virkelig på tide at jeg begynner å oppleve verden litt. Jeg og Gabriel har allerede begynt å planlegge litt, og jeg kan si at Thailand og USA er noen av stedene som står høyt oppe på listen. Jeg har så lyst å reise jorden rundt, og det er på tide at jeg begynner å oppfylle noen av drømmene mine. Så kjære 2016, be a good year! Er det noen som har forslag til steder man burde reise? jeg er åpen for ALT. Men vil veldig gjerne ha varme eller shopping, jeg sier ikke nei takk til begge deler heller. 

8 kommentarer

8 thoughts on “2016, please be good

  1. Jeg har vært i både USA og Thailand en gang, og anbefaler absolutt begge deler! I Thailand var jeg i Bangkok og Rayong. Rayong var mer sol og bade ferie, for det ligger litt mer for seg selv, men likte meg veldig godt der! Og synes det var en fin kombinasjon av soling der og shopping i Bangkok. Og Bangkok er det uendelige muligheter for shopping,og mye god mat. veldig fin by! 🙂
    I USA anbefaler jeg New York, det var den byen jeg likte meg i best når jeg var der i sommer. Mye shopping muligheter, mye god mat, fantastiske folk og godt service, og lett å komme seg fram til de plassene du vil til. Eneste minus er at der er det begynt å bli litt dyrt. Men anbefaler likevel å finne et greit hotell på Manhattan, og ikke utenfor. For du får mye mer ut av oppholde med å bo litt sentralt.
    Håper jeg kunne hjelpe deg litt.
    Blir spennende å se hvor dere vil reiser 🙂

  2. Line Fjeldheim: Tusen takk for gode tips, de var virkelig nyttig 🙂 vi har tenkt på New York, men vi tenker å stikke innom LA også, men syntes det er vanskelig å finne ut hvor man skal bo. Har du noen forslag? 🙂

    Bangkok har vi også vurdert, sammen med Hua hua hin, hvis det er det det heter? haha 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *