Er det egentlig lov?

Categories Mat

Jeg følte egentlig for å starte innlegget med god morgen, men når jeg så på klokka var det så absolutt ikke god morgen som passet best. Det hadde vel vært mer rett å skrive ettermiddag. Men for meg er det ikke lenge siden dagen startet, for jeg sto ikke opp før klokken 2. Er det egentliv lov? haha. Jeg har nesten nettopp spist frokost å klokka er 4!! Jeg syntes det er helt sykt, og jeg føler meg nesten uvell. Mange vil vel si at det er lov når man er syk, men jeg føler likevel ikke at det er greit. Jeg hater når jeg ikke får noe ut av dagen, selv om jeg ikke skal gjøre noe annet enn å ligge på sofaen haha. Er det noen som har noen gode tips til hva man kan gjøre når man er syk? Jeg trenger virkelig noe å gjøre før jeg går på veggen. Det å være syk passer ikke en rastløs sjel. 

11 kommentarer

11 thoughts on “Er det egentlig lov?

  1. Jeg pleier alltid å se en serie, eller lete etter noen spennende filmer 🙂 Med noe digg å drikke, og eventuelt snacks. Blir handlingen for treig gidder jeg aldri å se ferdig hahah.. Uansett, god bedring! 🙂

  2. Skriv blogginnlegg som du kan poste i senere, evt. planlegg bilder og innlegg. Se på en god film, drikk kakao, kaffe og te, les andre blogger, ha en linkerunde eller bare sov, å være syk er jo en god unnskyldning til å ligge på senga å sove hele dagen! Så får du ha masse god bedring 🙂

  3. Jeg hater å være syk selv, så når jeg er syk så enten vasker jeg, eller så ser jeg serier 🙂 Så har nok ingen gode tips til deg dessverre. Håper du blir fort frisk <3

  4. Huff da, d er aldri godt å være syk, å det er lov å synes synd på seg selv, selv om man vet man snart blir bra igjen.
    Å se på serier er en fin ting å gjøre når man ikke greier stort annet en å ligge på sofa, begynner du å bli rastløs kan du jo se deg om etter en ny hobby? Strikke, sy, decoupage, fargelegge, male osv.
    Eller du kan late som om du reiser på spa å ordne deg selv et sikkelig luksus hjemmespa med ansiktsmaske, bad, fotstell, manikyr, pedikyr osv.
    God bedring 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *