10 timer senere

Categories Reise

Da var vi endelig framme i Thailand, herregud så deilig! Haha neida, men man skulle nesten tro det. To timer til så hadde vi faktisk vært i Thailand. Men vi er ikke lengre vekk en Stockholm. Hvem hadde trodd at en tur til Stockholm kunne ta 10 timer? haha. Det har vært forsinkelser, bytting av fly å masse venting. Dere kan tro det var godt å komme fram på hotellet å legge seg i sengen. Jeg kan ikke si annet enn at jeg er KJEMPE fornøyd med hotellet. Her har vi Spa, treningssenter og skybar. Dere kan tro at jeg kommer til å befinne meg på treningssenteret etterfulgt av en tur i bassenget eller jaccuzien for å så ta seg en velfortjent drink etterpå. De to heldige vinnerne av konkurransen er nå trekt å blir kontaktet på mail i løpet av dagen. Sorry at jeg er en dag på etterskudd, men jeg har ikke hatt tid før nå. Men nå må jeg nesten løpe, kan ikke ligge i sengen når man først er i Stockholm. Ha en fin dag alle sammen ♥

5 kommentarer

5 thoughts on “10 timer senere

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *