Dinner date

Categories Reise

Da er jeg og Julie på tur ut døren for å prøve en tapas resturant som ligger rett over gata. Jeg har ikke spist tapas på kjempe lenge så jeg gleder meg MASSE. Det så ut som de hadde utrolig mye godt på menyen. Så denne sultne kroppen skal nok få i seg nok mat. Det er forresten ikke billig å dra til Sverige lengre etter at krona har blitt så svak.Eller det er jo fortsatt billigere enn Norge, men jeg merker ganske stor forskjell. Alkohol er enda billig her, så det var jo veldig bra haha! Det tok en stund før vi klarte å finne vinmonopolet selv om vi bor midt i byen, men vi fant det til slutt. Jeg spurte en tilfeldig dame å hun skulle samme vei, så det var jo flaks. Nå har vi fått kjøpt inn vin og champange som vi skal kose oss med i kveld. Hadde det ikke vært for at bassenget stenger tidlig skulle vi tatt oss en tur ned dit også. Men vi bestemte oss for å gjøre det imorgen. Vet dere hva jeg skal imorgen? Spise en god hotellfrokost, ta meg en tur på treningssenteret for å så slappe av i jaccuzien etterpå. Høres ikke det godt ut? 

10 kommentarer

10 thoughts on “Dinner date

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *