Jeg er forelsket

Categories Reise

 

Herregud for en fin by Stockholm er. Jeg kan ikke si annet enn at jeg forelsket. Jeg føler allerede at jeg kunne flyttet hit, haha. Jeg får bo litt her og litt i Norge den dagen jeg blir rik 😉 Jeg trodde ikke det kunne være så stor forskjell fra Norge til Sverige, men det er det virkelig. Oslo er en helt fantastisk by, men Stockholm har så mye mer å by på. Jeg kan kanskje ikke si det etter bare 2 dager, men så langt føles det sånn haha. I dag startet vi shoppingen med champange lunsj på en resturant som heter himlen. Den ligger i 25 etasje så dere kan tro vi hadde fin utsikt. I tillegg var maten kjempe god. Dette er virkelig en resturant jeg anbefaler alle som skal til Stockholm, det er virkelig verdt turen.

Etter lunsjen tok vi T-banen til Stureplan for å shoppe litt. Stureplan er kjent for å være et sossestrøk, så det var nesten bare merkebutikker. Det var blant annet Prada, Michael kors, Marc Jacobs, Louis Vuitton, Burberry and you name it. Var vakter på utrolig mange av butikkene. Man fikk også servert kaffe og champange på butikkene. Er det bare meg eller er svensker mye hyggeligere enn nordmenn? Jeg syntes vi nordmenn kan være så overlegene, og jeg merker det godt når jeg er her. Alle smiler å er kjempe hyggelige, jeg er ikke vandt til det haha. Men det er kjempe koselig, og det gjør virkelig noe med humøret. Nå ligger jeg i hotellsengen å slapper litt av før vi skal ut å spise middag. Idag skal vi teste ut utelivet i Stockholm, jeg gleder meg!

10 kommentarer

10 thoughts on “Jeg er forelsket

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *