En perfekt start

Categories Reise

Herregud for et fantastisk hotell, jeg får ikke sagt det nok. Hit skal jeg virkelig tilbake. Det var en kjempe stor frokost med ALT mulig godt. Jeg måtte faktisk gå to ganger for det var så mye jeg ville ha. Spiste til og med muffins til frokost haha. Etter frokosten tok jeg meg turen på treningssenteret. Hotellet og Sats har samarbeid, så man kan trene på alle Sats senterene så lenge man bor på hotellet. Det ligger et treningssenter under hotellet, så det er ikke lange veien å gå. Det var ikke så stort, men det hadde absolutt alt man trenger. Nå skal jeg og Julie snart dra for å prøve ut himlen som er en resturant her i Stockholm. Navnet sier vel egentlig sitt, gjør det ikke? Det er i alle fall en resturant der du har utsikt over Stockholm. Menyen var litt for fancy for min del, da jeg er sykt kresen på mat haha. Men jeg gir det en sjanse likevel, for det er en opplevelse jeg må ha med meg. Etter lunsjen skal vi dra å shoppe litt på Stureplan. Har hørt mye fint om Stureplan så jeg gleder meg masse til å se. 

4 kommentarer

4 thoughts on “En perfekt start

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *