Alt man kan gjøre på 24 timer

Categories Reise

På 24 timer har jeg vært i Stockholm, Oslo, Trondheim å nå Tromsø. Jeg føler ikke at jeg har gjort annet enn å sitte på fly det siste døgnet. I går når jeg kom hjem til Trondheim var det bare å pakke ut av kofferten for å så pakke inn igjen. I går fikk jeg kun skrevet et innlegg mens jeg satt på flyplassen i Stokholm å ventet på flyet. Jeg var ikke innom bloggen en eneste gang etter det. Det er faktisk første gangen på lenge at bloggen ikke har blitt prioritert, utrolig rart egentlig. Den siste uka har jeg faktisk ikke hatt tid, det har skjedd noe hver eneste dag. Men nå som jeg er hjemme i Tromsø har jeg goood tid. Her skjer det absolutt ingenting, så bloggen skal virkelig jobbes med de neste dagene. Jeg kjenner det skal være godt med en liten ferie nå, der jeg absolutt ikke har noe jeg skal gjøre. Det er også veldig godt å slippe å bruke penger på mat. Det kjipeste med å ha flyttet for seg selv er å bruke pengene man jobber for på mat. Kunne kjøpt meg mye fint for de pengene, haha! 

3 kommentarer

3 thoughts on “Alt man kan gjøre på 24 timer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *