Årets første

Categories Trening

Et av mine ønsker for 2016 var at tiden skulle gå litt saktere. Selv om det er et høyt ønske så er det vel lov å drømme stort? Jeg har allerede skjønt at det mest sannsynlig aldri kommer til å skje for dagene mine løper fortsatt fra meg. Jeg fikk nesten sjokk når jeg så på klokken, er den virkelig 8 allerede ? Det eneste jeg har gjort i dag er å dra en tur på trening før jeg og Gabriel dro en liten tur på kjøpesenteret. Vi dro hjemmefra klokken 3 å har nesten nettopp kommet hjem. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig, haha. Selv om dagen ikke har gått til noe fornufitg fikk jeg unnagjort årets første trening. På mandag er det rett tilbake på diett igjen. Er ikke ofte jeg føler at jeg gleder meg til å begynne på diett, men dårlig mat ga meg ikke så mye lykke som jeg trodde. Utrolig nok så er jeg LEI sjokolade, hvem hadde trodd det? 

4 kommentarer

4 thoughts on “Årets første

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *