Min første

Categories Ikke kategorisert

Nå sitter jeg i sengen å spiser en skål med yoghurt og bær før jeg skal legge meg. Ja dere leste riktig, jeg skal faktisk legg meg i nå klokken 5. Jeg klarte ikke å sove lengre enn til klokken 11 i dag noe som er veldig lite når jeg skal på min første nattevakt. Jeg er så utrolig spent på å se hvordan kroppen vil reagere nå som jeg skal snu døgnet helt rundt. For meg er det helt feil å skulle legge seg nå men jeg vet jeg vil være glad i natt for at jeg sov før jeg skulle på jobb. Men så skal det sies at jeg er tidenes nattemenneske så jeg tror det vil gå helt greit å snu om døgnet. Det er også litt godt å tenke på at jeg skal hjem å sove når alle andre skal stå opp for å komme seg på jobb haha. Noen andre som jobber natt som kan dele litt erfaringer?

12 kommentarer

12 thoughts on “Min første

  1. Har jobbet natt før på et utested, det går egentlig veldig fint å snu døgnet. Men det er faktisk verre å snu det tilbake 😀 Haha! Håper du får sove litt nå så du ikke blir helt utslitt før du er halvveis i skiftet 🙂 Masse lykke til på nattevakt, søte deg <3

  2. Filippa & Safir: Ja, har hørt de fleste si det ! Men jeg får bare krysse fingrene å håpe at det går greit. Klarte ikke å sove lengre enn til nå så får håpe det er lenge nok 😀 haha!

  3. Har ikke erfaring med det selv, men har en kjæreste som har det ;-P
    han er dog veldig trøtt når helgene kommer og må legge seg tidlig da også, huff.
    Håper du får en flott nattevakt og at du klarer å holde deg våken 😉

  4. Har ikke erfaring med det selv, men har en kjæreste som har det ;-P
    han er dog veldig trøtt når helgene kommer og må legge seg tidlig da også, huff.
    Håper du får en flott nattevakt og at du klarer å holde deg våken 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *