31 days left

Categories Reise

Bildene er tatt fra www.google.no

Dagen min startet for kun 2 timer siden, likevel har jeg hatt den beste dagen på lenge. Vi har nettopp bestilt oss flybilletter til Thailand å det er kun 31 dager til vi reiser. Etter at jeg fikk en lang kommentar igår på innlegget mitt om hvorfor jeg ikke turte å bestille billetter til Thailand fikk jeg litt bein i nesa. Er alltid hyggelig at noen orker å sette av litt tid til å dele deres opplevelser. Takket være han turte jeg å bestille med et annet flyselskap enn Norwegian og Sats. Det er så langt utenfor min komforsone men i dag føles det utrolig godt. 

Thailand har alltid vært et sted jeg har ønsket å dra. Men det at det er så langt å reise har alltid stoppet meg. Men jeg har bestemt meg at frykten for å fly skal ikke bestemme over hva jeg skal oppleve og ikke oppleve. De 10 timene på fly kommer så absolutt til å være verdt det.  Det er så utrolig deilig å tenke på at jeg snart skal ligge på stranden i bikini. Spise god mat hver eneste dag, bli brun ( noe jeg virkelig trenger), slappe av og ikke minst få en avbrekk fra hverdagen. 

Vi skal være 6 dager i Pattaya først for å så dra videre til Bangkok for å oppleve litt mer når vi først er der. Dette hotellet skal vi bo på mens vi er i Bangkok, er det ikke fint? Som jeg har skjønt det ligger hotellet utrolig sentralt, noe som er kjempe bra når vi skal få med oss mest mulig på to dager. Akkurat nå føler jeg meg som verdens heldigste. Jeg setter virkelig pris å at jeg kan reise og oppleve verden. Det er ikke alle som har de mulighetene jeg har, derfor er det ekstra viktig å sette pris på det

3 kommentarer

3 thoughts on “31 days left

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *