Pajamas all day

Categories Ikke kategorisert

I dag prøve jeg å drikke te for første gang på lenge. Jeg skal være så ærlig å si at det er ikke det beste jeg har smakt men det var helt OK. Jeg har aldri vært fan av varme drikker. Det eneste jeg syntes er godt er kakao med masse krem. Ellers er det bare å glemme å se meg drikke kaffe haha. Men det kommer kanskje med årene? Før ble jeg direkte uvel av å smake på både te og kaffe men idag gikk det greit. Selv om det eneste som frister i dag er å ligge på sofaen i morgenkåpa å se Pretty little liars må jeg en tur på trening. Etter det må jeg faktisk sove igjen da jeg skal på nattevakt. Ha en fin søndag alle sammen ♥

5 kommentarer

5 thoughts on “Pajamas all day

  1. Første gang jeg hører om noen som ikke liker te. Hehe! Te er det beste jeg vet 🙂 Selv sitter jeg å ser på greys anatomy, men må også ta meg en tur på trening noe som ikke frister i det hele tatt 🙁

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *