The perfect…

Categories Mat

Dette har vært min frokost, lunsj og kvelds i snart to år. Så lenge man er kreativ kan man kose seg med utrolig mye godt som i tillegg er sunt. Før var jeg helt sikker på at godteri var det eneste jeg kunne kose meg med på lørdager. Etter at jeg begynte å lære meg mer om kosthold fant jeg fort ut at jeg tok veldig feil. 

Jeg skal være så ærlig å si at det ikke er noe som smaker så godt som en stooor godteskål med alle mine favorittgodterier. Men kesam og bær er en perfekt erstattning. Som sagt skal jeg prøve å ikke spise noe godteri fram til vi skal til Thailand, så jeg prøver meg derfor på andre alternativer når cravingsen kommer.  Så til deg som ønsker noe godt å kose deg med enten i ukedager eller helger er kesam med bær et perfekt alternativ. 

4 kommentarer

4 thoughts on “The perfect…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *