Litt oppskrytt kanskje

Categories Mat


Siden det er valentines i dag bestemte jeg meg for å lage en frokost utenom det vanlige. Siden jeg også er alene i dag så fant jeg ut at jeg fortjente å kose meg litt ekstra. Gabriel er fortsatt i Oslo å er ikke hjemme før jeg skal på nattevakt, derfor skal vi feire valentines imorgen istedenfor. Men jeg skal ikke være helt alene i dag for jeg får ei venninne på besøk å vi skal feire valentines sammen. Så vi skal bestille oss noe godt mat og bake brownie, det blir koselig ♥

Egentlig så syntes jeg valentines er litt oppskrytt og jeg hadde ikke brydd meg så veldig om jeg måtte ha vært alene i dag. Jeg hadde ikke hatt noe problem med å ligge på sofaen å se pretty little liars og spise en en brownie for meg selv haha! Men uansett hvor oppskrytt det må være så er det likevel koselig å vise at man bryr seg om hverandre. Det er også koselig å gjøre noe ekstra som man kanskje ikke gjør til vanlig. Tro meg, når man har vært samboere en stund så er man ikke like ofte ute å spiser som før. I alle fall ikke jeg og Gabriel haha. Jeg elsker han fortsatt like mye da. Selv om jeg skulle ønske han inviterte meg litt oftere ut *hint*

2 kommentarer

2 thoughts on “Litt oppskrytt kanskje

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *