Jeg er lykkelig

Categories Ikke kategorisert

Er det en ting jeg har funnet ut på mine 21 år, så er det at jeg så absolutt ikke passer til å bo i Norge. Snø, kulde og mørketid gjør meg virkelig deprimert. Jeg føler meg nesten som en annen person om vinteren, jeg blir så.. sur? Men de siste dagene har jeg følt meg skikkelig lykkelig. Dagene begynner å bli lysere og jeg kan endelig gå ut å ta bilder igjen. Jeg lever virkelig etter været og klimaet, for det er ingenting som har så mye makt over humøret mitt som dårlig vær haha. Møter dere meg sur en dag er det nok ikke noe mer alvorlig enn at det har snødd masse eller at det er kjempe kaldt haha. 

Nå skal jeg nyte resten av kvelden med min kjære. Jeg har enda 2 nattevakter igjen før jeg endelig har en fridag, før jeg skal på jobb igjen. Jeg må virkelig stå på å jobbe så mye jeg bare kan før jeg reiser til Thailand. Vaktene går heldigvis kjempe fort og jeg stortrives på jobben, så det går helt fint å jobbe. Selv om jeg gjerne skulle koset meg på sofaen med pretty little liars idag. Jeg håper alle får en super lørdag ♥


 

2 kommentarer

2 thoughts on “Jeg er lykkelig

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *