Så alt for sær

Categories Mat

I går spiste jeg på en Italiensk resturant for aller første gang, tror jeg i alle fall. Om jeg har vært på det før så husker jeg det i alle fall ikke haha. I går skjønte jeg at jeg kanskje må begynne å gå litt utenfor komfortsonen min, og slutte å være så kjedelig. I går skjønte jeg hvor sær jeg faktisk er som sier at jeg ikke liker noe før jeg i det hele tatt har prøvd det. Jeg ble positivt overrasket i går over pizzaen, den var jo kjempe god. Så god at jeg spiste en hel pizza alene, det skjer aldri. Nå har jeg kun prøvd en rett på menyen så jeg kan vel ikke si at jeg liker Italiensk mat allerede, men jeg kan vel ikke si at jeg ikke liker det heller? Jeg er ikke spesielt fan av pasta, så det er vel kanskje det jeg må smake neste gang?

Ellers var det kjempe koselig å møte Marlene igjen. Etter voksenlivet slo inn for fullt føler jeg nesten at jeg ikke har tid til vennene mine lengre. Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg møtte noen av jentene, det er i allefall 2 uker siden. Det er ikke bare å finne tid når alle jobber til forskjellige tider. Så de dagene vi faktisk har tid til hverandre er alltid super koselige ♥


 

6 kommentarer

6 thoughts on “Så alt for sær

  1. Så bra du ble positivt overrasket, og likte pizza´en!
    bedre å smake enn å bare tenke seg til at man ikke liker noe. Man kan jo bli overrasket, som du ble her 😉
    ha en fin kveld videre^^

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *