10 år tilbake

Categories Reise

I dag har vi gjort noe jeg helt seriøst aldri tror jeg kommer til å bli for gammel nok til, og det er badeland. Jeg hadde aldri trodd at badeland i Hua Hin kunne være noe særlig bra, men det var det. Dette må nok være en av de bedre badelandene jeg har vært på, så jeg syntes det fortjener litt skryt. Jeg må si at jeg følte meg utrolig gammel da det kun var barn på 12 år og yngre som løpte rundt oss . Vi var sikkert de eneste som hadde kommet i puberteten på hele badelandet haha. Men hva har det egentlig å si? det er viktig å kunne være litt barnslig i blandt også. 

Dette er forresten utsikten min akkurat nå. Jeg kjenner jeg kan bli vandt til dette livet. Tenk for en hverdag å kunne sitte her hver enste dag, jeg tror jeg aldri hadde blitt lei. 

 

7 kommentarer

7 thoughts on “10 år tilbake

  1. Whue, så gøy det så ut! elsker badeland selv, og tror ikke jeg heller kommer til å bli for gammel til det x)
    En flott utsikt du har ja. Skulle gjerne hatt den hver dag jeg og ;3
    Kos deg videre ^^

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *