Look at this view

Categories Reise

I dag ankom vi endelig Bangkok. Før vi reiste til Thailand var det Bangkok jeg gledet meg mest til, men i dag gruet jeg meg utrolig mye til å dra fra Hua Hin. Det har nok mye å gjøre med de siste dagene i Hua Hin, som har vært helt perfekt. I tillegg var hotellet i Hua Hin så utrolig bra, så jeg ble nesten skuffa når vi sjekket inn på dette hotellet. Jeg skjønner selv hvor drøyt det høres ut, så denne bortskjemte drittungen burde vel bare holde kjeft haha. Noe som absolutt var en stor pluss med dette hotellet er utsikten, for den er virkelig helt amazing.

Ellers er Bangkok helt OK. Jeg tror denne byen er aalt for stor for min smak, det er seriøst biler og mennesker OVERALT. Vi har ikke fått gjort så mye i dag da vi ikke var her før på ettermiddagen. Så kan jeg kan vel ikke ha en mening om jeg liker byen eller ikke enda. I morgen skal vi opp kjempe tidlig for å rekke gjennom alt vi ønsker. Jeg skal ta med meg kameraet sånn at jeg får vist dere litt av Bangkok også. 

13 kommentarer

13 thoughts on “Look at this view

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *