Hva skal jeg gjøre?

Categories Ikke kategorisert

Det eneste negative med å jobbe natt er hvordan dagene blir når du først har fri. I dag våknet jeg klokken 4, og hvor mye er det igjen av dagen da? 6 timer kanskje, haha. Jeg skal på tidligvakt i morgen å må derfor legge meg ganske tidlig om jeg skal komme meg på trening før jobb. Eller skal jeg trene nå? Jeg vet ikke om det er best å bruke kvelden på å få slappet av litt, eller om jeg kjempe meg opp av sengen 05.30 i morgen for å komme meg på trening før jobb. HVA SKAL JEG GJØRE? Jeg skjønner hvor godt jeg har det når mitt største problem er hvilken tid på døgnet jeg skal trene. 

Det er forresten bare 12 !!! dager til jeg drar til New York. Jeg husker når vi bestilte turen var det over 70 dager, hvor ble tiden av? Jeg er sånn person som vil gjøre mest mulig på minst mulig tid, så om dere har noen tips til MASSE ting vi kan gjøre i New York vil jeg gjerne høre ♥


 

5 kommentarer

5 thoughts on “Hva skal jeg gjøre?

  1. Når du jobber natt, og har fri dagen etter eller skal på en annen type vakt MÅ du stå opp tidligere. Jeg jobber natt, kveld og dag, og har du jobbet en eller den siste nattevakten kan du ikke sove lenger enn mellom kl 12 og kl 14, For at døgnrytmen skal holde seg!! Sover du for lenge, klarer du jo ikke legge deg i kvelden, og da er rytmen din helt på tryne :p
    Du er så heldig som skal til New york, jeg har også lyst til å dra dit! Du er forresten veldig fin 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *