Welcome to New York City

Categories Reise

Say hello to New York 

21:00 PM. Herregud så fort tiden går, men det er vel sånn det skal være. Jeg skulle ønske tiden kunne gå litt saktere, for jeg føler ikke at jeg kommer til å rekke alt jeg har planlagt. Vi bestemte oss for å gjøre unna shoppingen i dag og dro derfor til 5th Avenue. Jeg hadde aldri trodd at det skulle ta en hel dag, men det gjorde det. Vi dro fra hotellet i 11 tiden å var tilbake for en liten time siden, haha. 5th Avenue er absolutt noe man burde oppleve, men jeg tror nok det finnes andre shoppingmuligheter som er mye bedre. Nå skal jeg fikse meg, for vi kveld skal vi spise på Delicatessen som ligger i Soho. Jeg har hørt så mye bra om maten, så jeg gleder meg virkelig. 

 

6 kommentarer

6 thoughts on “Welcome to New York City

  1. Ah, så flotte bilder! og de jordbærene med sjokoladetrekk fristet veldig, hehe.
    Kan tenke meg det var gøy å bare gå rundt i gatene der også (:
    Håper maten falt i smak, og at dere fikk en fin kveld ^^

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *