DA HAR JEG KOMMET INN PÅ SKOLE

Categories Reise

Selv om jeg har vært 99,9% sikker på at jeg ble å komme inn på skolen i LA har det uansett vært skummelt å håpe for mye. Det var utrolig godt å kunne åpne mailen i dag å få vite at jeg hadde fått plass på skolen. Nåå er det bare å vente og før jeg vet ordet av det bor jeg faktisk i LA. Jeg kan faktisk ikke tro at jeg har gjort dette! Jeg syntes det er ganske sykt at jeg tør egentlig. Hadde noen fortalt meg dette for 2 år siden ville jeg aldri trodd på det. Det er utrolig gøy å se hvor mye jeg har utviklet meg de siste årene. Jeg vil tro at jeg bare vil utvikle meg mer og mer når jeg skal flytte til et helt annet land uten noe familie, venner eller kjæreste rundt meg. Forhåpentligvis vil jeg få meg noen venner i LA, haha! 

 

16 kommentarer

16 thoughts on “DA HAR JEG KOMMET INN PÅ SKOLE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *