Nå skal jeg skjerpe meg

Categories Outfit

Jeg syntes nesten det er litt fascinerende å se hvor mye rutinene kan forsvinne på grunn av at jeg er ute å reiser, og ikke minst hvor vanskelig det er å finne tilbake igjen haha. Jeg klarer ikke å spise nok, jeg får ikke til treningen like bra, huset er ikke så ryddig som det pleier å være og jeg klarer ikke å stå opp i normal tid de dagene jeg har fri. Som dere sikkert skjønner så er det ikke bare bloggen som ikke har fungert i det siste, det er absolutt alt. Men helt ærlig så tror jeg kanskje at jeg trengte litt fri fra hverdagen. Men nå kjenner jeg at jeg har fått litt nok av å ikke ha rutiner, så i går bestemte jeg meg for å skjerpe meg. Derfor sto jeg opp klokken 9 i dag ( når jeg egentlig kunne sovet til 1 haha), spiste en god frokost og dro på trening. For første gang på lenge hadde jeg en skikkelig god økt på trening, noe som virkelig gjorde noe med humøret mitt. Jeg har unormalt mye energi i dag og gleder meg til å brukte det på noe fornuftig. 

Nåå skal jeg spise litt mat før jeg skal på Beautystop å lære meg å sette på vipper. Jeg har alltid hatt skikkelig lyst å lære det og nå er tiden inne. Jeg gleder meg til å ha en liten hobby å drive med vedsiden av alt annet. Jeg trenger forresten flere å øve på, så om det er noen fra Trondheim som kunne tenkt seg et nytt sett med vippeextensions til 400 kr er det bare å kontakte meg på facebook ♥


Skjorte – Bikbok // Kjole – Bikbok // Sko – Converse // Solbriller – Marc Jacobs //
 

2 kommentarer

2 thoughts on “Nå skal jeg skjerpe meg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *