The old town

Categories Reise

Hei og god ettermiddag alle sammen ♥ Jeg regner med at det er mange som ligger bakrus hjemme i sengen?  Fra mystory å dømme så det ut som at det gikk hardt for seg i går, men det er vel sånn det skal være når Norge har bursdag. Min form var i alle fall tipp topp når jeg våknet i dag. Klarte selvfølgelig å forsove meg til frokosten, men sånt skjer. I dag har vi utforsket litt mer av Riga, og jeg vil vel kanskje si at det ikke er så mye å se her? haha. Gamlebyen er helt fantastisk da, og jeg anbefaler virkelig alle som skal til Riga å sette av noen timer her. Det er utrolig koselige resturanter, mye å se på og spesielle butikker.

Nå ligger jeg i sengen å venter på at mamma skal bli ferdig hos frisøren. Vi begge tok en sjanse å bestilte oss time til hårklipp. Jeg vet ikke hvorfor jeg er så skeptisk til å klippe meg i utlandet, men jeg syntes det er kjempe skummelt. Heldigvis ble håret mitt OK, og det kostet ikke mer enn 340kr. Noe som er kjempe billig. Jeg fikk bort de slitte tuppene, og det var det som var det viktigste. Resten av dagen skal gå til å slappe av, spise god mat og ta noen drinker i skybaren.


 

3 kommentarer

3 thoughts on “The old town

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *